ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
PKP SA:

Zakres czynności:

  • wsparcie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji do zgłoszenia pracowników 
    do dodatkowej opieki medycznej
  • weryfikacja i przygotowanie dokumentacji dotyczącej zajęć sportowych pracowników 
    PKP S.A.
  • wsparcie w uzupełnianiu dokumentacji dotyczącej przyznanych na Komisjach Socjalnych dofinansowań z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • przygotowanie korespondencji dotyczącej świadczeń pracowniczych między jednostkami organizacyjnymi Spółki, wsparcie w dystrybucji

Wymagania:

  • status studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta, który zainteresowany jest swoim rozwojem osobistym
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office
  • dyskrecja, sumienność, dokładność
  • umiejętność szybkiego uczenia się i nabywania nowych kompetencji
  • dobra organizacja pracy, motywacja do osiągania postawionych celów

 

Oferujemy:

  • bezpłatną praktykę przez okres do 3 miesięcy
  • dużą swobodę działania i możliwość kreowania rozwiązań
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
  • opiekę merytoryczną opiekuna praktyk i niezbędne wsparcie w wykonywaniu zadań
Marketing Investment Group S.A.:

Z nami:

  • będziesz wspierać proces projektowania i otwierania nowych punktów handlowych w Polsce i innych krajach
  • zapoznasz się z zasadami aranżacji obowiązującymi w centrach handlowych
  • doświadczysz projektowania architektonicznego ukierunkowanego na konkretne cele biznesowe
  • nauczysz się czytać wielobranżową dokumentację techniczną i analizować efekty jej zastosowania
  • zetkniesz się z wieloma specjalistycznymi zagadnieniami z obszaru planowania i realizacji inwestycji związanymi z aranżacją różnych pomieszczeń sklepowych,
  • dowiesz się w jaki sposób analizować i rozwiązywać problemy techniczne występujące w sieci multibrandowych sklepów

Mile widziane:

  • znajomość programów: AUTO CAD, 3D MAX, REVIT, SKETCH UP
  • znajomość języków obcych na poziomie komunikatywnym
  • studia ukończone lub w trakcie na kierunku architektura
ABB Sp. z o.o.:
Zapraszamy ambitnych, zorientowanych na rozwój i poszukujących wyzwań studentów i absolwentów do wzięcia udziału w organizowanym przez ABB płatnym stażu, który jest szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego i pracy w firmie zorientowanej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie.

Zadania:

- Przygotowywanie regularnych raportów oraz analiz dla danych grup produktowych.
WYMAGANIA:

- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów(preferowane kierunki to logistyka, ekonomia lub pokrewne);
- Dyspozycyjność (ok. 20 godzin tygodniowo);
- Znajomość angielskiego na dobrym poziomie;
- Zaawansowana znajomość programów: MS Office, Power Point, Excel;
- Mile widziane programowanie VBA i znajomość SQL;
- Dokładność, systematyczność, komunikatywność.

Oferujemy:

- Odbycie płatnego stażu w międzynarodowej organizacji;
- Możliwość elastycznego dopasowania czasu pracy do zajęć na uczelni;
- Możliwość przedłużenia współpracy;
- Możliwość kontaktu z fabrykami na świecie w ramach Grupy Produktowej;
- Poznanie specyfiki pracy w dziale analiz.

Informacje dodatkowe:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za posrednictwem portalu.
Prosimy o umieszczenie w temacie e-maila nazwy stanowiska oraz numeru referencyjnego. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
PKP SA:

Zakres czynności:

  • wsparcie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji do zgłoszenia pracowników 
    do dodatkowej opieki medycznej
  • weryfikacja i przygotowanie dokumentacji dotyczącej zajęć sportowych pracowników 
    PKP S.A.
  • wsparcie w uzupełnianiu dokumentacji dotyczącej przyznanych na Komisjach Socjalnych dofinansowań z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • przygotowanie korespondencji dotyczącej świadczeń pracowniczych między jednostkami organizacyjnymi Spółki, wsparcie w dystrybucji

Wymagania:

  • status studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta, który zainteresowany jest swoim rozwojem osobistym
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office
  • dyskrecja, sumienność, dokładność
  • umiejętność szybkiego uczenia się i nabywania nowych kompetencji
  • dobra organizacja pracy, motywacja do osiągania postawionych celów

 

Oferujemy:

  • bezpłatną praktykę przez okres do 3 miesięcy
  • dużą swobodę działania i możliwość kreowania rozwiązań
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
  • opiekę merytoryczną opiekuna praktyk i niezbędne wsparcie w wykonywaniu zadań
Marketing Investment Group S.A.:

Kończysz studia w tym roku lub jesteś absolwentem?

Myślisz poważnie o swoim rozwoju?

Chciałbyś zdobyć nowe doświadczenie i sprawdzić jak wygląda praca w dziale E-commerce międzynarodowej Firmy?

Jesteś kreatywny i masz ciekawe pomysły?

Tematyka e-commerce to jeden z obszarów Twoich zainteresowań?

A może śledzisz najnowsze treny mody lub interesujesz się sportem?

 

Zapraszamy do aplikacji!

 

Współpracując z Nami będziesz:

  • Uczestniczył/a w pracy działu e-commerce w międzynarodowej Firmie handlowej 
  • Pomagał/a w przygotowywaniu kampanii internetowych
  • Tworzył/a teksty PR, SEO oraz opisy produktów
  • Brał/a udział w publikacji przygotowanych materiałów w panelu Wordpress i SEO
  • Uczestniczył/a w prowadzeniu działań marketingowych w serwisach społecznościowych  
  • Pomagał/a w zakresie przygotowywania komunikacji marketingowej na banery oraz mailingi na strony sklepów internetowych;
  • Monitorował/a i analizował/a działania konkurencji

W zamian otrzymasz:

  • Zdobycie doświadczenia w zakresie funkcjonowania działu e-marketingu w dużej i dynamicznie rozwijającej się Firmie
  • Pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami biznesowymi
  • Poznanie zasad funkcjonowania sklepów internetowych
  • Możliwość poznania tajników dużego e-commerce

Dodatkowe informacje:

  • Praktyki trwają 10 tygodni (3-5 dni w tygodniu)
  • Możliowść elastycznego grafiku
  • Praktyki PŁATNE
  • Po praktykach możliwość pozostania z nami na dłużej :)

 

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje

  

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów niezbędnych do procesu rekrutacji (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. 133, poz. 883)”.

ManpowerGroup Sp. z o.o.:


Dział AP (Accounts Payable) zajmuje się stroną zakupową firmy - m. in. księguje faktury zakupowe oraz zleca przelewy za te faktury, w związku z czym pozostaje w ciągłym kontakcie z dostawcami.

Jako Asystent w dziale AP będziesz codziennie odpowiadał za:

  • Sprawdzanie faktur i wprowadzanie ich do systemu
  • Weryfikacja niezgodności, zarówno w fakturach, jak i w innych dokumentach księgowych
  • Prowadzenie raportów i aktualizację danych w systemie SAP
  • Wsparcie w zamknięciu miesiąca


Profil kandydata:

Poszukujemy osób młodych, komunikatywnych i nastawionych na rozwój w międzynarodowym środowisku w prestiżowej firmie:

  • Absolwentów kierunków związanych z finansami
  • Zainteresowanych rozwojem w księgowości
  • Z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego



Oferujemy:

  • Zatrudnienie w czołowej, międzynarodowej kancelarii prawniczej, która zapewnia kompleksowe wsparcie prawne - między innymi przy największych transakcjach z sektora nieruchomości na całym świecie
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z realną szansą na przedłużenie i pozostanie w firmie
  • Liczne szkolenia - zarówno wdrożeniowe, jak i bieżące, dostosowane do życzeń kandydatów
  • Szansę rozpoczęcia kariery zawodowej w dziale księgowości
Adecco Poland Sp. z o.o.:

 

Jesteś studentem/tką lub absolwentem/tką studiów humanistycznych?

Interesujesz się zagadnieniami z dziedziny HR?

Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe?

Jesteś osobą zmotywowaną do pracy, komunikatywną oraz otwartą?

APLIKUJ DO NAS!


Zadania:
• Selekcja nadchodzących CV;
• Prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych;
• Udział w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla;
• Redagowanie oraz publikowanie ogłoszeń;
• Wsparcie w realizacji bieżących projektów.


Oferujemy:
• Cenne doświadczenie zdobywane podczas bezpłatnych praktyk w największej na świecie firmie rekrutacyjnej;
• Referencje po zakończeniu praktyk;
• Pracę w młodym, dynamicznym zespole;
• Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie merytoryczne;
• Elastyczny grafik dni oraz godzin praktyk;
• Rekomendacje do naszych Klientów na stanowiska asystenckie w dziale HR i administracji;
• Pracę w miłej i kameralnej atmosferze w dogodnej lokalizacji w Bydgoszczy (w pobliżu centrum).

 

Oferta dotyczy praktyk bezpłatnych.

 



Numer referencyjny: PRAKTYKI/10/17/BDG
Devire:

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Our Client is a multinational technology corporation with more than 71,000 employees worldwide. It is the largest designer, manufacturer and seller of networking equipment worldwide.

We are currently looking for candidate to fill the position of Junior Report Analyst. Candidates should have advanced knowledge of Excel and PowerPoint and good analytical thinking skills. Work will be mainly based on designing and creating reports and analysis based on data available in internal tools.
We do not require expirience, as we will provide complex training!

Our Client offers :

  • Full time job with attractive salary,
  • Posibility to work remotely (1-2 day per week) 
  • Challenging job in a professional and multinational environment for a global leader in Telco sector,
  • Dynamic working environment and possibility to advance technical skills,
  • Posibility to gain first professional expirience in managing datas and creating professional reports/analysis,
  • Constant development opportunities in analysis area,
  • Internal trainings and mentoring,
  • Employment via devire.


We are looking forward to meeting Candidates who : 

  • Excellent written and verbal communication skills in English,
  • Excellent analytical, problem-solving skills and strong attencion to details,  
  • Very good analytical and communication skills,
  • Experience in preparing reports and managing databases,
  • Advanced knowledge of Excel and PowerPoint (VlookUps, Pivots, formulas)
  • Sollution-orineted attitude,
  • Self-motivation,
  • Thinking out of the box,
  • Knowledge of VBA will be an asset
  • ITIL v3 Foundation will be advantage

 



Sitel Polska Sp. z o.o. (PL):

W naszej firmie będziesz brać czynny udział w codziennej pracy zespołu prowadzącego m. in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną w imieniu firmy; współpracę z innymi pracownikami różnych działów; nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących.

Warto do nas dołączyć

  • Pierwsze profesjonalne doświadczenie w pracy
  • Możliwość poznania funkcjonowania działu administracji w międzynarodowej organizacji

Oczekujemy

  • Zainteresowania zagadnieniami z obszaru administracji
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office)
  • Otwartość i pozytywne podejście do ludzi
  • Zorientowanie na pracę zespołową
  • Dyspozycyjność 40h w tygodniu

Zyskujesz

  • Udział w płatnym stażu
  • Opiekę ze strony doświadczonych specjalistów
  • Możliwość zakupu karty Benefit MultiSport na preferencyjnych warunkach
Devire:

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Our Client is a market leading, global organization with a long, established history and a bright and dy-namic future. Thanks to great people they have continued to deliver growth and exceed expectations in an increasingly complex and challenging marketplace.

Fantastic opportunity for Junior Brand Managers to join Client’s Brand Marketing team has just arisen. we are commercially driven, consumer led and responsible for achieving sales, contribution and value targets of the brand.

What can you gain through joining?

  • Chance to become a strong strategic thinker: Working in the Brand Marketing Team, you will ac-tively participate to the definition, development, execution and evaluation of the brand strategy
  • Chance to manage market leading or revolutionary brands (e.g. tobacco heated category)
  • A sense of autonomy: You will manage all elements of the marketing mix and be fully responsi-ble for the implementation of brand activities and projects, from pipeline creation to project evaluation.
  • A truly inspiring environment: you will work with multiple teams both internally (shopper, sales, insights etc.) and externally (e.g. creative agencies); as Poland has become a lead market within NCEA region, possibilities of international cooperation are endless
  • Knowledge how to turn insights into results: With strong analytical skills, you will provide fac-tual and value-adding evaluations

Our Client offers:

  • Competitive salary and benefits package
  • Great professional development opportunities
  • Being part of dynamic work environment within an international company
  • Excellent working environment and great team to join

We are looking forward to meeting Candidates:

  • With at least 2 years of experience in marketing or trade marketing (preferably FMCG experience in Junior Product Manager, Assistant Brand Manager, Junior Brand Manager role) 
  • track record of excellent marketing project management
  • strong interpersonal and communication skills
  • advanced presentation and analytical skills
  • great ownership and focus on results
  • enthusiasm and thrive to inspire others
  • possess exceptional initiative and strong decision-making ability
  • ability to interact with employees at all levels, and to negotiate and influence others,
  • readiness to overcome challenges
  • fluency in written and spoken English