ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
Transition Technologies S.A: Praktyki w  dziale administracyjno-organizacyjnym
Transition Technologies S.A: Praktyki w  dziale administracyjno-organizacyjnym
X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.:

X-TRADE BROKERS Dom Maklerski S.A. z siedzibą w Warszawie, jest czwartym co do wielkości notowanym na giełdzie brokerem FX & CFD na świecie. Naszą specjalizacją jest obrót nowoczesnymi pochodnymi instrumentami finansowymi. Oferujemy dostęp do rynku giełdowego (regulowane rynki europejskie i amerykańskie) oraz OTC (waluty, towary, indeksy, kryptowaluty). Jesteśmy obecni w kilkunastu krajach, takich jak min.: Wielka Brytania, Polska, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Francja, a naszą działalność nadzorują instytucje regulacyjne takie jak m.in. KNF, FCA, BaFin, CMB.

W Twoim zakresie obowiązków będzie:

  • poznanie systemu obiegu dokumentów księgowych w firmie
  • wstępna weryfikacja, kontrola kompletności i rzetelności dokumentów
  • kontrola/badanie zgodności kont rozrachunkowych Klientów w dwóch systemach
  • segregowanie i archiwizacja dokumentów księgowych
  • wsparcie działu w wykonywaniu bieżących zadań

Jeżeli jesteś:

  • studentem ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: księgowość, ekonomia)
  • zainteresowany poznaniem specyfiki pracy w różnych obszarach księgowości
  • potrafisz świetnie zorganizować swoją pracę
  • swobodnie posługujesz się pakietem MS Office
  • jesteś osobą dokładną, skrupulatną i dociekliwą
  • szybko uczysz się nowych rzeczy…

Koniecznie dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy:

  • płatny staż w oparciu o umowę zlecenie
  • elastyczny czas praktyk dostosowany do planu zajęć
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w renomowanej międzynarodowej firmie z branży FinTech
  • świetną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole
  • nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji - Bliska Wola (okolice Ronda Daszyńskiego)
Smart MBC: - przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracownika;- kompletowanie i kontrola teczek pracowniczych oraz ważności dokumentów;- wsparcie przy tworzeniu elektronicznych teczek pracowniczych;- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- ...
Advisory Group TEST Human Resources:
  • Handling queries from customers, answering calls and e-mails
  • Communication with field offices
  • Processing of balance confirmation
  • Booking of prepayments
  • Preparing and performing payments
  • Open items clearing (direct debit, prepayments)
  • Handling of personal expenses - preparing and reconciliation
  • Processing of incoming invoices with and without purchase orders
  • Check and reconciles accounting documents
  • Check or obtains necessary authorizations according to the proceduresInitiates creation/changes of vendor master data in accounting system
  • Checks or obtains necessary authorizations according to the procedures
  • Makes sure that in his area of responsibility the accepted service level with regard to timeliness and accuracy of the accounting data processing is maintained

  • Good command of German (min. B1)
  • Good command of English
  • Master’s / Bachelor’s degree in any discipline, students with completed 3rd year of studies are also welcome
  • Knowledge of Windows and MS Office
  • High communication skills
  • Team player
  • Independent and systematic approach to work
  • Customer orientation
  • Availibility (full time job)
  • Wilingness to work in Krakow

  • Challenging and rewarding job within a dynamically growing and prospective multinational organization
  • Opportunities for further professional development
  • Full professional training for new employees
  • Attractive benefits and bonus system
  • Friendly work environment
  • Job stability and flexible working time
Advisory Group TEST Human Resources:
  • Responsibility for processing different finance and accounting documents and data (in SAP) in AR department
  • Checking and validating all incoming manual & electronic documents and identifying the correct route for processing
  • Documents archiving
  • Assisting with the completion of SSC audit files
  • Supporting more senior staff in resolving customer queries/ reports

  • Good communication skills in English and Czech (minimum B1)
  • Experience in SSC/BPO centers
  • Good data entry and administration skills
  • Accuracy and commitment on a daily work

  • A unique opportunity to boost your career within an emerging business service center
  • Participation in interesting and challenging projects in international environment
  • Stable employment
  • Attractive salary, bonuses and benefits package
  • Good atmosphere at work
  • Comfortable work conditions
Apricot Capital Group: Opis roli:   - wsparcie w udokumentowaniu i usprawnieniu procesów biznesowych i organizacji - wsparcie w udokumentowaniu wymagań biznesowych, przygotowanie komunikatów i instrukcji biznesowych, przygotowanie templatek, - przygotowanie minutek ze ...
ManpowerGroup Sp. z o.o.:

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych
  • Ewidencja księgowa i archiwizacja dokumentów dotyczących kontraktu / projektu
  • Rejestrowanie i kontrola realizacji umów z kontrahentami
  • Udział w procesie budżetowania oraz monitorowanie procesu płatności
  • Sporządzanie podstawowych raportów

Kim jest Młodszy Specjalista ds. ekonomicznych?

  • Osobą posiadającą wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub mającą roczne doświadczenie w dziale finansowo-księgowym (mile widziane w branży budowlanej / produkcyjnej)
  • Osobą znającą podstawowe zasady księgowe i przepisy podatkowe
  • Osobą gotową do podjęcia pracy na terenie dużych inwestycji budowlanych
  • Osobą silnie zmotywowaną do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Osobą wyróżniającą się dużą samodzielnością w działaniu, zaangażowaniem i świetną organizacją czasu pracy oraz potrafiącą sprawnie poruszać się w programie Excel

Co w zamian?

  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z branży budowlanej
  • Wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o system premiowy
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, m. in. pakiet Multisport, ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną od początku zatrudnienia
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • Samodzielne stanowisko
  • Możliwość zdobycia obszernego doświadczenia w zakresie finansów i księgowości
  • Dynamiczną, pełną wyzwań pracę
ManpowerGroup Sp. z o.o.:

Co będzie należało do Twoich zadań?

  • Weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych
  • Ewidencja księgowa i archiwizacja dokumentów dotyczących kontraktu / projektu
  • Rejestrowanie i kontrola realizacji umów z kontrahentami
  • Udział w procesie budżetowania oraz monitorowanie procesu płatności
  • Sporządzanie podstawowych raportów

Kim jest Młodszy Specjalista ds. ekonomicznych?

  • Osobą posiadającą wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub mającą roczne doświadczenie w dziale finansowo-księgowym (mile widziane w branży budowlanej / produkcyjnej)
  • Osobą znającą podstawowe zasady księgowe i przepisy podatkowe
  • Osobą gotową do podjęcia pracy na terenie dużych inwestycji budowlanych
  • Osobą silnie zmotywowaną do rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Osobą wyróżniającą się dużą samodzielnością w działaniu, zaangażowaniem i świetną organizacją czasu pracy oraz potrafiącą sprawnie poruszać się w programie Excel

Co w zamian?

  • Stabilne zatrudnienie w prestiżowej firmie z branży budowlanej
  • Wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o system premiowy
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Pakiet benefitów pozapłacowych, m. in. pakiet Multisport, ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną od początku zatrudnienia
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe
  • Samodzielne stanowisko
  • Możliwość zdobycia obszernego doświadczenia w zakresie finansów i księgowości
  • Dynamiczną, pełną wyzwań pracę
ManpowerGroup Sp. z o.o.:

Do zadań na danym stanowisku będzie należała, między innymi:

  • Weryfikacja dokumentów pod kątem zgodności
  • Archiwizacja dokumentów
  • Praca na systemie SAP

Poszukujemy osób, które:

  • Zaczynają swoją karierę zawodową w finansach
  • Wykazują znajomość języka angielskiego na poziomie B2 oraz języka holenderskiego na poziomie C1
  • Są gotowe do relokacji (miejsce pracy: Łódź)

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie z realną możliwością rozwoju
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów