ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
Gi Group Sp. z o.o.:

Zakres obowiązków:

  • Kontakt z dostawcami i klientami (również w języku angielskim);
  • Prowadzenie dokumentacji jakościowej;
  • Udział w bieżącej pracy działu jakości.

  • Idealny kandydat:

  • Absolwent studiów lub w trakcie (wykształcenie kierunkowe mile widziane);
  • Bardzo dobra znajomość Exela i PowerPointa;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Dyspozycyjność pon-pt;
  • Entuzjazm i motywacja do zdobywania doświadczeń zawodowych.

  • Oferujemy:

  • Płatny staż w ramach umowy zlecenia;
  • Możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu;
  • Pracę w Piotrkowie Trybunalskim.

  • Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
    Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmę Gi Group Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, ul. Sobieskiego 11 do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182).
    Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Gi Group oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."


    Adecco Poland Sp. z o.o.:

    Zakres zadań:
    • Wprowadzanie płatności do systemu bankowego
    • Nadzór nad wystawianiem faktur sprzedaży
    • Przygotowywanie załączników do faktur sprzedaży na potrzeby klientów
    • Przygotowywanie rejestrów VAT
    • Księgowanie faktur zakupu m.in. paliwa
    • Kalkulacja abonamentu radiowego
    • Kalkulacja rezerw i aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
    • Uzgodnienia kont, specyfikacje kont, współpraca z audytem wewnętrznym i zewnętrznym



    Oczekujemy:
    • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (min. B2)
    • Min. 6 miesięcy doświadczenia na w dziale Księgowości na stanowiskach Asystent Księgowego/ Młodszy Księgowy/ Pomoc w dziale księgowości itp.
    • Dobra znajomość pakietu MS Office
    • Umiejętność analitycznego myślenia
    • Pozytywne nastawienie
    • Dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność w działaniu



    Oferujemy:
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania swoich kompetencji podczas współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz roczną premię
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z Klientem
    • Benefity pozapłacowe: lekcje języka angielskiego, karta sportowa, prywatna opieka medyczna, Fruit Friday

    Oferta dotyczy pracy stałej.

    Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie CV.

    Investum.pl Sp. z o.o.:
    - oferta tylko dla studentów - analiza dokumentów źródłowych - wprowadzanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych do systemu księgowego - weryfikacja i uzgadnianie sald kont - sporządzanie sprawozdań i analiz - sporządzanie deklaracji i zeznań VAT, CIT, PIT, ZUS .

    student 3-4 roku rachunkowości

    - min średnie wykształcenie, student

    - doświadczenie w księgowości

    - dobra znajomość programów księgowych będzie atutem

    - biegła znajomość Office, Word, Excel, internet

    - dodatkowym atutem znajomość języków obcych (angielski, niemiecki)

    - z Katowic lub okolic

    Tap.Talent:

    Dla naszego klienta - amerykańskiego koncernu, specjalizującego się w rozwiązaniach z zakresu energii zmagazynowanej, posiadającego jednostki organizacyjne i zakłady produkcyjne zlokalizowane w całej Europie, poszukujemy osób które chcą dołączyć poznańskiego oddziału firmy.

    W 2012 roku nasz Klient utworzył własne Centrum Usług Księgowychi Procesów Biznesowych w Poznaniu. Powstałe Centrum specjalizuje się  w obsłudze wszystkich jednostek organizacyjnych Klienta w Europie (łącznie 14 krajów) w obszarach takich jak księgowość, zakupy centralne, oraz inne procesy administracyjne. Centrum aktualnie przechodzi do kolejnej fazy dynamicznego rozwoju i poszukuje pracowników gotowych do wsparcia w codziennych działaniach.

    Co możesz zyskać dzięki pracy w Centrum Usług Biznesowych?

    • Doświadczenie w pracy na stanowisku młodszego księgowego.
    • Wejście do sektora usług biznesowych - najszybciej rozwijający się rynek pracy w Polsce!
    • Pracę w międzynarodowym środowisku - częsty kontakt z zamiejscowymi oddziałami firmy,
    • Możliwość poznania pracy na innych stanowiskach w obrębie centrum
    • Szansa na rozwój i poszerzenie wiedzy z zakresu księgowości (dofinansowanie kursów księgowych)
    • Pracę w rozwijającym się miejscu z szerokimi możliwościami awansu

    W codziennej pracy będziesz odpowiedzialny za:

    • Bieżące i prawidłowe ujmowanie transakcji finansowo-księgowych;
    • Rozliczenia wydatków  (travel and entertainment expenses);
    • Uzgadnianie kont księgowych;
    • Kontakt ze zlokalizowanymi w Europie spółkami grupy (działy finansów, inżynieryjnego, zakupów) - używanie języków obcych w codziennej pracy;
    • Uczestnictwo w projektach usprawniających procesy księgowe i administracyjne.

    Jeżeli:

    • Bardzo dobrze znasz język niemiecki (używany w pracy codziennie);
    • Co najmniej dobrze znasz język angielski, który jest językiem globalnym firmy;
    • Skończyłeś studia wyższe ekonomiczne bądź rachunkowe;
    • Jesteś gotowy do poszerzenia swojej wiedzy z rachunkowości (w uzasadnionych przypadkach jesteśmy w stanie dofinansować kursy księgowe);
    • Masz rozwinięte kompetencje analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
    • Co najmniej dobrze znasz MS Excela.

    • Pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem;
    • Godziny pracy:  od 08:00-09:00 do 16:00-17:00;
    • Rozwój osobisty i zawodowy - możliwość przejścia do innych obszarów finansowo/księgowych w przyszłości;
    • Samodzielność i odpowiedzialność w pracy;
    • Dodatkowe benefity (dofinansowanie multisport, wypłaty wakacyjne, ubezpieczenie grupowe życiowe i ubezpieczenie medyczne, stołówka dofinansowana przez pracodawcę, dopłaty do wakacji dla dzieci);
    • Nie pracujemy na open space!
    Tap.Talent:

    For our client - an American company specializing in stored energy solutions, having organizational units and production plants located throughout Europe, we are looking for people who want to join the Poznań branch of the company.

    In 2012, our client created its own Accounting and Business Processes Services Center in Poznań. The Center specializes in servicing all of the Customer's internal organizational units in Europe (14 countries in total) in areas such as accountancy, central purchases, travel expense and other administrative processes. The Center is currently moving to the next phase of dynamic development and is looking for employees ready to support in everyday activities.

    What can you get from the work in this SSC?

    • Entry into the business services sector - the fastest-growing job market in Poland!;
    • Work in an international environment - frequent contact with other/international offices;
    • Opportunity to learn about work at other positions within the Center;
    • Opportunity for development and broadening the knowledge in the area of accounting (co-financing of accounting courses), business administration & day to day operations;
    • Work in a growing place with broad opportunities for promotion.

    In everyday work you will be responsible for:

    • Processing financial documents
    • Dealing with financial statements and business documentation
    • Wokring with finaincial databse & systems (intensive training)
    • Contact with group companies located in Europe (finance, engineering, purchasing departments) - use of foreign languages ​​in everyday work;
    • Participation in projects improving the accounting and administrative processes

    If:

    • You are fluent in German (it’s use in work everyday).
    • Your English is very good - it’s company global language
    • You graduated in economics, finances or accounting.
    • You have experience in work as accountant or you are ready to expand you knowledge of accounting (in justified cases, we are able to finance accounting courses)
    • You have developed analytical skills and the ability to solve problems;
    • You are into MS Excel.

    • Full-time work based on a contract of employment with an attractive remuneration
    • Working hours: from 08:00 to 09:00 to 16:00 to 17:00;
    • Personal and professional development;
    • Independence and responsibility in employment;
    • Additional benefits (co-financing of multisports, financial withdrawals, group insurance and health insurance, canteen co-financed by the employer, subsidies for holidays for children);
    • We do not work on open space!
    Gi Group Sp. z o.o.:

    Rozpocznij karierę w międzynarodowej firmie. Zdobądź pierwsze doświadczenia i atrakcyjny wpis do CV. Szukamy osób zainteresowanych płatnym stażem!

    Miejsce pracy: Gdańsk Wrzeszcz
    Numer referencyjny: STAŻ/10/2017/GDA


    Pod okiem specjalistów będziesz odpowiadać za:

    • księgowanie faktur w systemie SAP,
    • wspieranie księgowych we współpracy z klientami,
    • dzienne księgowanie dokumentów,
    • zapewnianie jakości danych księgowych SAP.

    Bądź na TAK, jeśli:

    • studiujesz i chcesz się rozwijać w dziedzinie księgowości i finansów,
    • szukasz stażu i możesz poświęcić na pracę minimum 30 godzin tygodniowo,
    • znasz język angielski na poziomie B2,
    • jesteś osobą otwartą, skrupulatną i lubisz pracę w zespole,
    • chcesz pracować w atrakcyjnej lokalizacji - Gdańsk Wrzeszcz,
    • dysponujesz czasem od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

    Spróbuj swoich sił. W zamian za to możemy Ci zaproponować:

    • płatny 3-miesięczny staż, z możliwością przedłużenia,
    • bardzo duże szanse na zatrudnienie po zakończeniu stażu,
    • profesjonalne wdrożenie u boku specjalistów,
    • możliwość rozwoju w znanej firmie i udział w szkoleniach.

    Nie czekaj, wyślij do nas CV! Poleć ofertę znajomym, szukamy kilku osób!

    Zainteresowanych proszę o przesłanie CV.

    Prosimy o dodanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."


    SPRING PROFESSIONAL:

    Dla naszego klienta - Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu, obecnie szukamy:

     

    Stażysty do działu audytu wewnętrznego

     

    Staż w dziale audytu wewnętrznego prowadzony jest zgodnie z rocznym planem audytu dla wszystkich jednostek biznesowych klienta, lokalizacji i obszarów funkcjonalnych w danym regionie, w tym również centrali.

     

     

    Zadania:

    • Przeprowadzanie audytów finansowych i operacyjnych
    • Opracowywanie dokumentów, które będą wspierać wykonaną pracę i wnioski z audytu
    • Przedstawianie wyników przełożonym
    • Umiejętność znalezienia wspólnego rozwiązania w przypadku różnicy zdań
    • Przeprowadzanie przeglądów danych operacyjnych i finansowych
    • Skuteczność w pracy w zespole

    Idealny kandydat powinien:

    • Rozumieć podstawowe zasady rachunkowości i sprawozdawczości finansowej
    • Bardzo dobrze znać MS Excel (znajomość programu SAP będzie stanowiła dodatkowy atut)
    • Być studentem ostatnich lat, lub absolwentem kierunków ekonomicznych (Zarządzanie, Ekonomia, Finanse)
    • Być dostępnym min. 35 godzin w tygodniu
    • Posługiwać się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym (inne języki będą stanowiły dodatkową wartość)
    • Być Niezależnym w działaniu przy niewielkim nadzorze
    • Mieć wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Być kreatywny i zorientowany na wyniki

    Korzyści:

    • Możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń w audycie
    • Możliwość rozwoju w ramach organizacji
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Atrakcyjny pakiet benefitów
    • Przyjazne środowisko pracy

     

    BAYER:
    • Responsible for processing of standard accounting transactions and clarification of operational issues;
    • Timely and accurate processing of general accounting transactions according to process documentation;
    • Comply with accounting standards, policies and procedures;
    • Follow-up of identified issues;
    • Perform ICS controls according to process design.

    • University degree in Accounting or comparable as beneficial;
    • Excellent oral and written communication skills;
    • English: good in speech and writing;
    • German: fluent in speech and writing;
    • Proficiency in MS Office;
    • Motivation and strong organizational skills;
    • Dedication and accuracy;
    • Team work;
    • Flexibility in accepting new challenges;
    • Eager to learn.

    • A chance to start your career in an international company;
    • Flexible working hours;
    • Training for a role and opportunity to learn;
    • Attractive salary and bonuses;
    • Office in a comfortable business center;
    • Complex medical care and individual life insurance, sports card;
    • Good working conditions and comfortable working environment: relax and creativity room;
    • A room for parents and children.


    Send your application on the mail:

     

    scg.rekrutacja@bayer.com

     

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    Please enclose the following sentence: “I hereby agree for processing the following personal information strictly for recruitment purposes in accordance with the regulation regarding the protection of personal data passed on the following date: 29.08.1997, Dz. U. nr 133 poz.833”.

    Tap.Talent:
    • Odpowiedzialność za bieżące i prawidłowe ujmowanie transakcji finansowo-księgowych związanych z obszarem zobowiązań (AP) dla Niemiec;
    • Rozliczenia wydatków T&E (travel and entertainment expenses) pracowników niemieckich;
    • Uzgadnianie kont księgowych;
    • Kontakt ze zlokalizowanymi w Europie spółkami grupy (działy finansów, inżynieryjnego, zakupów);
    • Proponowanie usprawnień procesu AP;
    • W dalszym etapie możliwe rozszerzenie/przejście w inne obszary księgowe.

    • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego - używany w pracy codziennie;
    • Co najmniej dobra znajomość j. angielskiego, który jest językiem globalnym firmy;
    • Mile widziane doświadczenie w pracy w finansach/księgowości;
    • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowe;
    • Gotowość do poszerzenia swojej wiedzy z rachunkowości (w uzasadnionych przypadkach jesteśmy w stanie dofinansować kursy księgowe);
    • Rozwinięte kompetencje analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
    • Co najmniej dobra znajomość MS Excela.

    • Pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem;
    • Godziny pracy:  od 08:00-09:00 do 16:00-17:00;
    • Rozwój osobisty i zawodowy - możliwość przejścia do innych obszarów finansowo/księgowych w przyszłości;
    • Samodzielność i odpowiedzialność w pracy;
    • Dodatkowe benefity (dofinansowanie multisport, wypłaty wakacyjne, ubezpieczenie grupowe życiowe i ubezpieczenie medyczne, stołówka dofinansowana przez pracodawcę, dopłaty do wakacji dla dzieci);
    • Nie pracujemy na open space
    DSV:
    • masz doświadczenie w dziale księgowości,
    • masz wykształcenie wyższe w obszarze finansów lub księgowości,
    • bardzo dobrze znasz język angielski (język korporacyjny w DSV),
    • znasz pakiet MS Office,
    • umiejętność pracy w zespole, poczucie odpowiedzialności i umiejętność nadawania priorytetów oraz dokładność – to Twoje cechy.

    • Weryfikacja, alokacja i bookowanie automatycznych transakcji bankowych (SAP).
    • Ręczne księgowanie transakcji bankowych.
    • Uzgadnianie sald księgowych (banki) na dany dzień i na koniec miesiąca.
    • Odpowiedzialność za weryfikację i uzupełnianie przychodzącej korespondencji z bankami.
    • Przygotowywanie i dokonywanie automatycznych (SAP) i ręcznych płatności.

    • Umowa o pracę bez okresu próbnego.
    • Benefity m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenia, dodatki okolicznościowe.
    • Bezpłatne lekcje Business English i realne możliwości wykorzystywania tego języka

    w codziennej pracy.

    • Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. ścieżkom rozwoju, szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym, awansom i promocjom między działowym.
    • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska.
    • Przyjazne warunki pracy dbające o zachowanie work-life-balance pracowników.
    • Wysoka kultura organizacyjna (akcje charytatywne, konkursy, spotkania i eventy integracyjne, sekcje sportowe).
    • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska), a w nim m.in. ergonomiczne miejsca pracy, owocowe dni i szeroki wybór napojów.
    • Pakiet powitalny (niespodzianka).