ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
EcoJob Sp. z o.o.:

Agencja pracy tymczasowej EcoJob Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje dla swojego Klienta Stażystki/Stażysty do działu kadr i płac.

 

Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 12864

 

Główne zadania :

 

  • Wprowadzanie danych do programu (zwolnienia lekarskie, urlopy, dane do naliczeń)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (teczki osobowe) oraz innych form zatrudnienia (m.in. umowy cywilno-prawne), archiwizacja dokumentów
  • Kontakt z urzędami – ZUS (składanie i odbiór dokumentów), Urząd Pracy (składanie i odbiór dokumentów)

Oczekiwany profil:

 

  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Rzetelność, terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Mile widziana znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych

Pracując z nami gwarantujemy:

 

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i kompetencji w zakresie kadrowo-płacowym
  • Miłą atmosferę pracy

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883)

AXIALUS S.A.:

Agencja pracy tymczasowej AXIALUS High Quality Workers poszukuje do swojego zespołu osób zainteresowanych stażem w dziale kadr i płac.

 

Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 9032

 

Buduj z nami zgrany zespół i już dziś wyślij swoją aplikację – czekamy na Ciebie!

 

Opis stanowiska pracy:

 

  • Wprowadzanie danych do programu (zwolnienia lekarskie, urlopy, dane do naliczeń)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (teczki osobowe) oraz innych form zatrudnienia (m.in. umowy cywilno-prawne), archiwizacja dokumentów
  • Kontakt z urzędami – ZUS (składanie i odbiór dokumentów), Urząd Pracy (składanie i odbiór dokumentów)

Wymagania:

 

  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Rzetelność, terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Mile widziana znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych

Oferujemy:

 

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i kompetencji w zakresie kadrowo-płacowym
  • Miłą atmosferę pracy

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883)

Adecco Poland Sp. z o.o.:

Zakres obowiązków:
• wstępna selekcja kandydatów,
• udział w prowadzeniu wywiadów telefonicznych, skype i bezpośrednich
• udział w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne
• administrowanie bazą danych kandydatów


Od kandydatów oczekujemy:
• min. średniego wykształcenia
• samodzielności oraz chęci rozwoju
• znajomości języka angielskiego
• znajomości komputera w zakresie MS Office


Oferujemy:
• bezpłatne praktyki na okres od 1-3 miesięcy
• możliwość zdobycia bezcennego doświadczenia zawodowego;
• pisemne referencje i potwierdzenie uzyskanych kwalifikacji w formie potwierdzenia odbycia praktyk

Oferowane praktyki są bezpłatne

Aplikacje:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w języku polskim wraz z podaniem numeru referencyjnego P/AIR/SZN/01.18 poprzez przycisk Aplikuj.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeżeli jesteś zainteresowany przyszłymi procesami rekrutacyjnymi bez konieczności ponownej aplikacji na stanowisko zamieść w swoim CV następującą klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez podmioty Grupy Adecco (t.j. Adecco Poland Sp. z o.o., Adecco Staffing Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o. Modis Polska Sp. z o.o.) w celach przyszłych rekrutacji"



Numer referencyjny: P/AIR/SZN/04.17
Adecco Poland Sp. z o.o.:

Zadania:

  • budowanie pozytywnych relacji z klientem,
  • przeprowadzanie rozmów telefonicznych na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne,
  • ocena kompetencji kandydatów podczas wywiadów telefonicznych,
  • budowanie bazy kandydatów,
  • wsparcie w realizacji zadań działu rekrutacji.

 


Wymagania:

  • dyspozycyjność 5 dni w tyg.,
  • wysoka motywacja do pogłębiania wiedzy,
  • skrupulatność, dokładność oraz systematyczność,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • możliwość nawiązania dłuższej współpracy po okresie 6 miesięcy stażu.

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w realizacji procesów rekrutacyjnych,
  • uczestnictwo w szkoleniach wprowadzających w struktury firmy dla pracowników tymczasowych,
  • opiekę specjalistów - profesjonalistów w zakresie codziennego prowadzenia spraw pracowniczych,
  • możliwość poznania dużej firmy od wewnątrz,
  • praca w dogodnej lokalizacji: Wrocławski Rynek.


Numer referencyjny: SDR/02/2017/WRC
Adecco Poland Sp. z o.o.:

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Udział w spotkaniach dotyczących: ustalenia planów działania w poszczególnych projektach rekrutacyjnych, ustalenia profili poszukiwanych kandydatów,
  • Redagowanie i publikowanie ogłoszeń,
  • Przeprowadzanie selekcji aplikacji,
  • Organizowanie spotkań z kandydatami,
  • Przeprowadzanie wywiadów telefonicznych,
  • Udział w spotkaniach rekrutacyjnych.

Czego oczekujemy?

  • Student lub absolwent - mile widziani studenci/absolwenci kierunków psychologii, zarządzania, socjologii, pedagogiki,
  • Zainteresowanie tematyką Zarządzania Zasobami Ludzkimi/Rekrutacji,
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dyspozycyjność minimum 3 dni w tygodniu - elastyczny czas pracy,
  • Komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Zdobycie cennego doświadczenia na bezpłatnych praktykach w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Referencje po odbyciu praktyk oraz rekomendacje do naszych Klientów na stanowiska asystenckie w Działach HR,
  • Praca w miłej i kameralnej atmosferze.

Oferta dotyczy praktyk.



Numer referencyjny: PDR/10/2017.KLC
ManpowerGroup Sp. z o.o.: Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 ...
ManpowerGroup Sp. z o.o.: Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 ...
Accetis International:

Accetis International jest międzynarodową firmą specjalizującą się w rekrutacjach kadry managerskiej metodą poszukiwań bezpośrednich. Grupa powstała 29 lat temu we Francji ukierunkowując swoje działania na sektor Automotive, aby po latach stać się ekspertem w wielu branżach. W Polsce Accetis działa od 16 lat współpracując ze wszystkimi sektorami rynku, opierając swoją ekspertyzę o wiedzę Konsultantów wywodzących się z biznesu i konsultingu.

Obecnie w związku z rozwojem firmy do naszego warszawskiego biura poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior Research Consultant - Staż

(Warszawa)

 

Jeśli jesteś osobą dynamiczną, zorientowaną na cel i chcesz rozwijać się w międzynarodowej organizacji, ta propozycja jest dla Ciebie!

 

Główne zadania:

  • Analiza rynku pod kątem potencjalnych kandydatów na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie (tzw. direct serach).
  • Wstępna selekcja aplikacji.
  • Utrzymywanie kontaktów z Kandydatami podczas trwania projektów.
  • Przygotowywanie raportów i profili kandydatów.
  • Ścisła współpraca z konsultantami przy realizacji projektów rekrutacyjnych.
  • Redagowanie i aktualizacja ogłoszeń w mediach.
  • Wsparcie administracyjne konsultantów.

 

Wymagania:

  • Status studenta (dyspozycyjność w wymiarze przynajmniej 24 godzin tygodniowo).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Kreatywność w zakresie poszukiwania rozwiązań.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysokie zdolności interpersonalne.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, orientacja na wyniki.
  • Dobra organizacja własnego czasu pracy — umiejętność koordynowania wielu projektów jednocześnie.
  • Dyplomacja i wysoka kultura osobista.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

 

Oferujemy:

  • Płatny staż z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
  • Zdobycie pierwszych doświadczeń w obszarze rekrutacji.
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach, treningach oraz sesjach AC/DC.
  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w bardzo zgranym zespole.
  • Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności przy realizacji zadań.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Miłą atmosferę pracy.

Wszystkich zainteresowanych Kandydatów zachęcamy do przesyłania CV w języku polskim lub angielskim. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.