Hej, super, że wpadłeś/aś na ofertę w Listonic!
🚀 Czas dołączyć do spoko ekipy w cyfrowym świecie! Umiemy w aplikacje, które nie tylko ułatwiają życie, ale także inspirują i zmieniają nawyki na całym globie! 💡🌍
Brzmi dobrze? czytaj dalej - nasza flagowa apka - Listonic ma ponad 15 milionów pobrań, w tym 2 miliony z USA! 📱🌟 Ale to nie koniec! Momly przyciąga ponad 250 tysięcy aktywnych użytkowniczek miesięcznie, a Waterful dostaje nagrody od Apple za innowacyjność! 🍏🏆 Rozwijamy też serwis społecznościowy Fangol.pl, z ponad 300 tysiącami fanów piłki nożnej! ⚽️💥
Nasza ekipa to 60 zdolnych ludzi, które razem tworzą przyszłość cyfrowego świata! 💻🚀 Jeśli chcesz dołączyć do naszej ekipy, by razem pomagać użytkownikom oszczędzać czas, pieniądze i prowadzić zdrowszy styl życia poprzez innowacyjne i designerskie apki, to klikaj do nas!
Let's rock this digital world together! 🌟💥
😁 Szukasz wyzwania, które pobudzi Twoją kreatywność i rozrusza szare komórki?
🔎 Masz w sobie żyłkę detektywa i analityczny umysł?
🧮 Cyferki to Twój żywioł?
Jeśli tak, to mamy dla Ciebie dobry deal! 👉 Dołącz do naszego Teamu AdOps i zostań Junior Ad Operations Specialist!
🚀 Przygotuj się na:
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi w aplikacjach i w sieci niczym Mistrz Gry!
- Wymyślanie genialnych strategii na podkręcenie wyników. ⚔️
- Odkrywanie tajników reklamy cyfrowej - niczym Eleven i Sherlock Holmes w jednym!
- Współpracę z zespołami Customer Success i Sales - bo dopiero razem podbijamy sieć!
🎯 Nasze Must Have:
- Lubisz liczby? Excel i analiza danych nie przeraża Cię i masz już pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie.
- Języki obce to dla Ciebie pestka: biegle posługujesz się językiem polskim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Technologia to Twój żywioł: Znasz przynajmniej podstawy HTML, CSS i wiesz co to JavaScript.
- Dokładność i Spostezegawczość to Twoja wizytówka.
🎉 Dodatkowe punkty masz za:
- Pierwsze doświadczenia z reklamą w aplikacjach i webie lub zainteresowanie światem aplikacji mobilnych i backstagem pracy nad nimi.
- Znajomość technologii Programmatic, a także narzędzi: adserwer, adform DSP, Equativ, Google Analytics, Google Firebase - to nasza codzienność.
- Dociekliwość - nie ustajesz w poszukiwaniach odpowiedzi, dopóki nie wyjaśnisz wszystkich wątpliwości.
- Organizacja i porządek to dla Ciebie naturalny stan rzeczy, a terminowość i odpowiedzialność to Twoje priorytety - w tej branży nie da się inaczej.
- Proaktywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań - przyda się przy pracy zdalnej...
- Spojrzenie “big picture", które pozwala Ci dostrzegać kontekst i zależności.
- Hunger for learning.
🧐 Co Cię czeka w naszej ekipie?
- Praca na Twoich zasadach: Zdalnie, Hybryda lub Biuro (Łódź, Piotrkowska- pets friendly) wybierasz, gdzie pracujesz.
- Sprzęt: Dostajesz od nas super sprzęt lub pracujesz na swoim z dofinansowaniem.
- Ogarniesz digital advertising: Od reklamy po analitykę - poznasz wszystko!
- Atmosfera - turbo: Integracje i wspólne chillowanie, współpraca i wsparcie, szybkie decyzje i płaska struktura.
- Work-life balance: Szanujemy Twój czas i potrzeby - elastyczne godziny pracy to nasz standard!
- Zadbamy też o Twoje zdrowie i kondycję dofinasowując pakiety Multisport i Medicover.
- Brak nudy 😉
💰Ile wpadnie na konto?
- Umowa o Pracę: 4300,00 pln brutto.
- B2B:5180,00 pln netto na fakturze.
🤔Co Cię czeka podczas procesu rekrutacyjnego?
- Przesłanie CV i odpowiedź na kilka pytań w formularzu.
- Zadanie na rozgrzewkę - możesz spodziewać się excela, angielskiego i testu na spostrzegawczość.
- Video Call z HR.
- Spotkanie z zespołem - Anną i Martyną.
- Decyzja i feedback.
Brzmi spoko? W takim razie czekamy na Twoje CV!
P.S. Masz pytania? Proszę bardzo 😉 Nie gryziemy!
#adops #reklama #digital #praca #rozwoj #wyzwania #łowcyreklam #JuniorAdOperations #pracajunior