CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:
Team Manager
Miejsce pracy:KIELCE
Główne zadania:
- zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
- ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
- przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
- nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
- monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
- współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,
- min. 6 m-cy doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane doświadczenie w branży call center lub w obsłudze klienta)
- wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem,
- umiejętności analityczne,
- orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
- zdolności przywódcze, odporność na stres,
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
- długoterminową współpracę,
- możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
- atrakcyjne prowizje i premie,
- odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
- świetną atmosferę w pracy.