ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
EcoJob Sp. z o.o.:

Agencja pracy tymczasowej EcoJob Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu poszukuje dla swojego Klienta Stażystki/Stażysty do działu kadr i płac.

 

Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 12864

 

Główne zadania :

 

  • Wprowadzanie danych do programu (zwolnienia lekarskie, urlopy, dane do naliczeń)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (teczki osobowe) oraz innych form zatrudnienia (m.in. umowy cywilno-prawne), archiwizacja dokumentów
  • Kontakt z urzędami – ZUS (składanie i odbiór dokumentów), Urząd Pracy (składanie i odbiór dokumentów)

Oczekiwany profil:

 

  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Rzetelność, terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Mile widziana znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych

Pracując z nami gwarantujemy:

 

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i kompetencji w zakresie kadrowo-płacowym
  • Miłą atmosferę pracy

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883)

AXIALUS S.A.:

Agencja pracy tymczasowej AXIALUS High Quality Workers poszukuje do swojego zespołu osób zainteresowanych stażem w dziale kadr i płac.

 

Nr certyfikatu o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia: 9032

 

Buduj z nami zgrany zespół i już dziś wyślij swoją aplikację – czekamy na Ciebie!

 

Opis stanowiska pracy:

 

  • Wprowadzanie danych do programu (zwolnienia lekarskie, urlopy, dane do naliczeń)
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy (teczki osobowe) oraz innych form zatrudnienia (m.in. umowy cywilno-prawne), archiwizacja dokumentów
  • Kontakt z urzędami – ZUS (składanie i odbiór dokumentów), Urząd Pracy (składanie i odbiór dokumentów)

Wymagania:

 

  • Umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Odpowiedzialność i komunikatywność
  • Rzetelność, terminowość
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Mile widziana znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych

Oferujemy:

 

  • Możliwość zdobycia doświadczenia i kompetencji w zakresie kadrowo-płacowym
  • Miłą atmosferę pracy

 

 

Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji.

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883)

De Gruyter Open Sp. z o.o.:

Praktykanci współpracują z naszą firmą wyłącznie za pośrednictwem Internetu. Praktyka nie koliduje z innymi zajęciami, ponieważ praktykanci mają swobodę w planowaniu czasu pracy. Praktyka trwa minimum 120 godzin i jest nieodpłatna.

Zakres zadań:

  • Praca badawcza w Internecie - wyszukiwanie informacji związanych z publikacjami naukowymi oraz tworzenie baz danych
  • Wsparcie działań marketingowych wydawnictwa

Oferujemy:

  • Możliwość zapoznania się ze specyfiką działania elektronicznego wydawnictwa naukowego
  • Możliwość doskonalenia umiejętności językowych
  • List referencyjny w języku polskim i angielskim
  • Możliwość odpłatnej współpracy przy innych, odpowiadających predyspozycjom praktykanta zadaniach
  • Sumienność i dobra organizacja pracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (dodatkowa znajomość innych języków będzie dużym atutem)
  • Łatwość poruszania się w środowisku internetowym
PKP SA:

Zakres czynności:

  • wsparcie działań związanych z przygotowaniem dokumentacji do zgłoszenia pracowników 
    do dodatkowej opieki medycznej
  • weryfikacja i przygotowanie dokumentacji dotyczącej zajęć sportowych pracowników 
    PKP S.A.
  • wsparcie w uzupełnianiu dokumentacji dotyczącej przyznanych na Komisjach Socjalnych dofinansowań z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • przygotowanie korespondencji dotyczącej świadczeń pracowniczych między jednostkami organizacyjnymi Spółki, wsparcie w dystrybucji

Wymagania:

  • status studenta ostatnich lat studiów lub absolwenta, który zainteresowany jest swoim rozwojem osobistym
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym MS Office
  • dyskrecja, sumienność, dokładność
  • umiejętność szybkiego uczenia się i nabywania nowych kompetencji
  • dobra organizacja pracy, motywacja do osiągania postawionych celów

 

Oferujemy:

  • bezpłatną praktykę przez okres do 3 miesięcy
  • dużą swobodę działania i możliwość kreowania rozwiązań
  • możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
  • opiekę merytoryczną opiekuna praktyk i niezbędne wsparcie w wykonywaniu zadań
InterKadra Sp. z o.o.:
Obowiązki:
- rekrutacja i selekcja pracowników niskiego szczebla,
- współuczestniczenie/prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w mediach,
- kontakt z Instytucjami Rynku Pracy,
- wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania:
- odpowiedzialność i zaangażowanie,
- chęć do pracy i nauki,
- pozytywne nastawienie,
- sumienność.

Oferujemy:
- elastyczny grafik praktyk,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- możliwość prowadzenia projektów rekrutacyjnych,
- możliwość poznania funkcjonowania jednej z największych Agencji Pracy w Polsce,
- możliwość nawiązania stałej współpracy

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie aplikacji.
IPF GROUP S.A.:
IPF Group specjalizuje się w rekrutacji i organizacji zatrudnienia na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych, w tym w szczególności w outsourcingu pracowników fizycznych. Główna działalność firmy jest prowadzona w Polsce, we Francji i Niemczech.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:

Stażysta ze znajomością języka niemieckiego

Jesteś pełną energii i świetnie zorganizowaną osobą? Szukasz pracy, w której mógłbyś szlifować znajomość języka niemieckiego? Szukasz szansy, by rozpocząć swoją karierę w dynamicznej i szybko rozwijającej się firmie?

Poszukujemy właśnie kogoś takiego jak Ty!

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za pomoc w:
• opiece nad projektami prowadzonymi w Niemczech
• budowie dobrych relacji z klientami
• wsparciu pracowników tymczasowych:
- organizacja transportu
- poszukiwanie kwater
- wsparcie językowe
- pomoc w rozwiązywaniu problemów na linii pracownik – pracodawca
• prowadzeniu dokumentacji kadrowej pracowników tymczasowych

Co zapewniamy:
• możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji w ramach płatnego stażu
• możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę po zakończeniu stażu
• ciekawe wyzwania i możliwość udziału w specjalistycznych projektach
• pracę w profesjonalnym środowisku
• niezbędne narzędzia pracy
• przyjazną atmosferę, życzliwość oraz wsparcie

Gwarantujemy, że nie będziesz stać przy skanerze lub parzyć kawy :-)
Jakie warunki musisz spełniać?
• znajomość języka niemieckiego min. poziom B2 – warunek konieczny
• umiejętność organizacji własnej pracy, również pod presją czasu
• umiejętność pracy z dokumentacją
• samodzielność
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów