ogłoszeń na stronę pokaż opisy wyczyść ulubione
Sortuj: tytuł | data
ManpowerGroup Sp. z o.o.:


Podstawowe zadania na tym stanowisku:

  • Serwis najnowszej generacji silników samolotowych (GEnx, GE9X)
  • Diagnozowanie usterek i ich naprawa
  • Montaż oraz demontaż wybranych części silników
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy w podległym obszarze


Oczekujemy:

  • Doświadczenia na stanowisku mechanika w branży lotniczej (min. roczne)
  • Wiedzy z zakresu techniki i konstrukcji w branży lotniczej
  • Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
  • Chęci rozwoju i gotowości do wyjazdów szkoleniowych w pierwszym okresie zatrudnienia


Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w nowej firmie o znanej, prestiżowej marce z branży lotniczej w Centrum Serwisowym w Środzie Śląskiej
  • Ogromne szanse rozwoju, zyskania nowych kwalifikacji i certyfikatów oraz podniesienia obecnych
  • Kilkumiesięczne szkolenie w Niemczech lub Szkocji pod opieką najlepszych inżynierów w branży lotniczej
  • Możliwość pracy z najnowocześniejszymi silnikami lotnictwa cywilnego
  • Elitarne miejsce pracy z najlepszym zespołem mechaników
  • Liczne i atrakcyjne benefity pracownicze
Contrain Poland Sp. z o.o.:

Contrain Group Sp. z o.o. to grupa kapitałowa współpracująca z ponad 100 przedsiębiorstwami z Polski, Holandii, Niemiec i Belgii – stale rozszerzając sieć kooperacji. Nasze blisko dwudziestoletnie doświadczenie pozwala służyć pomocą naszym Klientom w efektywnym znalezieniu i zarządzaniu wykwalifikowaną kadrą różnego szczebla na najwyższym poziomie jakości. W naszej pracy przyświeca nam ciągłe doskonalenie, szacunek, efektywność, elastyczność, uczciwość i zaangażowanie, które prowadzą nas do budowania długotrwałych relacji z klientami oraz pracownikami. Dążymy aby posiadać duży udział w rynku branży rolniczej, spożywczej, przemysłowej i recyklingowej

 

Zakres prac

• przygotowywanie dokumentacji personalnej związanej z zatrudnianiem pracowników,

• prowadzenie/archiwizowanie dokumentacji kadrowej

• wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego

• wsparcie działu administracji personalnej w codziennych zadaniach

 

Wymagania

• zainteresowanie obszarem kadrowo-płacowym, samodzielność i zaangażowanie

• kreatywność i skrupulatność, dobra organizacja pracy

• praktyczna znajomość obsługi MS Office

• dyspozycyjność – min. 40 godzin/tydzień

 

Oferujemy

• płatny staż na umowę-zlecenie

• możliwość rozwoju zawodowego

• zapoznanie się z zasadami pracy w dziale kadr i płac

• pracę z doświadczonym zespołem

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV przy pomocy przycisku "aplikuj".

 

Gi Group Sp. z o.o.:

Zakres obowiązków:

  • udział we wdrażaniu nowych projektów w tym WCM i Lean Manufacturing,
  • rozwiązywanie bieżące problemy na linii produkcyjnej
  • udział w doskonaleniu, optymalizacji procesu produkcyjnego
  • współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie zapewnienia spełnienia wymagań klienta
  • sporządzanie analizy i raportował do zarządu firmy

IDEALNY KANDYDAT :

  • Absolwent studiów lub w trakcie (wykształcenie kierunkowe mile widziane)
  • znajomość Lean Manufacturing
  • bardzo dobra znajomość Exela i PowerPointa
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność pon-pt
  • entuzjazm i motywacja do zdobywania doświadczeń zawodowych

Oferujemy:

  • płatny staż w ramach umowy zlecenia
  • możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu
  • pracę w Piotrkowie Trybunalskim

ManpowerGroup Sp. z o.o.:

Numer ref. PDR/050/MKO

 

Zadania, przy których będziesz nas wspierać:

  • Czynne wsparcie przy procesach rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla
  • Współpraca z rekruterami przy projektach na terenie Polski
  • Poszukiwanie Kandydatów metodami tradycyjnymi i bezpośrednimi
  • Wstępna weryfikacja doświadczenia i motywacji Kandydatów do pracy tymczasowej oraz stałej
  • Aktywne uczestniczenie w spotkaniach rekrutacyjnych
  • Wspieranie codziennej pracy biura

Oferujemy:

  • 1-3 miesięczne praktyki, możliwość realizacji praktyk studenckich - praktyki bezpłatne, z możliwością późniejszego zatrudnienia
  • Współpraca z pozytywnie nastawionymi, energicznymi osobami
  • Zdobycie doświadczenia w branży HR w rozpoznawalnej firmie o globalnym zasięgu
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności, umożliwiające łatwiejszy start zawodowy

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Otwartości i komunikatywności
  • Inicjatywy w działaniu i zaangażowania
  • Dobra organizacja pracy
  • Zainteresowania zagadnieniami HR i rekrutacją
  • Dostępności min. 20 godzin w tygodniu
  • Mile widziana znajomość jęz. angielskiego
Adecco Poland Sp. z o.o.:

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Wsparcie Działu Należności - Accounts Receivable w bieżących zadaniach
  • Możliwość udziału w tranzycji procesów księgowości międzynarodowej do nowego Shared Service Center
  • Wsparcie księgowych w kontakcie z klientem
  • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji procesu tranzycji i tworzeniu instrukcji do procesu
  • Praca z systemem SAP

Oczekujemy :

  • Statusu studenta lub absolwenta (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, zarządzanie, stosunki międzynarodowe, matematyka, ekonomia, kierunki biznesowe)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego - C1
  • Motywacji do rozwoju w zakresie finansów i księgowości

Oferujemy:

  • Płatny staż w oparciu o umowę zlecenie, dopasowany do grafiku zajęć na uczelni - elastyczne godziny odbywania stażu w trakcie studiów dziennych
  • Możliwość poznania unikalnego procesu tranzycji procesów księgowości w nowym Centrum Usług Wspólnych
  • Możliwość kontynuacji współpracy po zakończeniu stażu
Czekamy na Twoją aplikację !

Numer referencyjny: AR/PS/2017
Praca.farmacja.pl:
Do apteki w Bełchatowie zatrudnimy technika farmaceutycznego na staż.
CV prosimy przesyłać za pośrednictwem portalu.
Praca.farmacja.pl:
Do apteki w Bełchatowie zatrudnimy technika farmaceutycznego na staż.
CV prosimy przesyłać za pośrednictwem portalu.
Adecco Poland Sp. z o.o.:

Do zadań Kandydata/Kandydatki będzie należało:

  • Pomoc w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych (z możliwością samodzielnego prowadzenia projektów)
  • Kontakt z kandydatami i potencjalnymi pracodawcami
  • Aktualizowanie i weryfikacja bazy kandydatów
  • Przygotowywanie ogłoszeń oraz weryfikacja przesłanych aplikacji
  • Pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych zatrudnionych pracowników tymczasowych;

Wymagania:

  • Studenci lub absolwenci studiów humanistycznych (socjologia, psychologia, ZZL)Zainteresowania dziedziną HR-u
  • Dyspozycyjność min. 30 godz. w tygodniu przez okres minimum dwóch miesięcy
  • Komunikatywność
  • Chęć zdobywania nowych doświadczeń

Oferujemy:

  • Możliwość bezpłatnych praktyk i zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowej korporacji w branży HR
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i metod rekrutacji,
  • Pisemne referencje i potwierdzenie uzyskanych kwalifikacji w formie potwierdzenia odbycia praktyk
  • Elastyczny grafik pracy
  • Miła atmosfera, młody zespół, świetne warunki rozwoju!

Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aktualnego CV 

 



Numer referencyjny: PRAK/LDZ/2017